Aika meidän tullut on! Huppari

Me teimme sen, yhdessä! Laadukas huppari, jonka käytetty puuvilla on 100 % ekologista. Virallinen juhlatuote Huuhkajien EM-lopputurnauspaikan kunniaksi!

Laadukas hupullinen collegepaita, jossa harjattu, pehmeä sisäpuoli. Hupparin hupun materiaali on kaksinkertainen. Etupuolella on etutasku, lisäksi hupparissa 2x2 ribbineulos hihansuissa ja helmassa.

HUOM! Tuote on valmistettu kestävää kehitystä ajatellen. Huppari on Joutsen-, GOTS- ja ÖKÖ-TEX merkitty ja mallistossa käytetty puuvilla on 100 % ekologista ja sillä on Reilun kaupan sertifikaatti.  Malliston ympäristömerkit kattavat yhdessä koko tuotantoketjun sekä tuotteet, ja osoittavat niiden täyttävän tietyt laatua, terveyttä ja ympäristö- ja työoloja koskevat vaatimukset.

Materiaali: 80 % ekologista Reilun kaupan puuvillaa, 20 % kierrätettyä polyesteria

Konepesu 40 astetta

Paino: 280 g / m2

Koot: S-XXXL. Unisex malli.