Huuhkaja-naamari

Nyt huhuillaan yhdessä Huuhkajille ja Helmareille! Uudet Huuhkajat-naamarit nousivat futiskansan tietoisuuteen viimeistään 15.11.2019 ja nyt naamareita on saatavilla myös Maajoukkueen verkkokaupasta! Pilaile kavereiden kustannuksella Halloweenina tai pukeudu Huuhkajaksi ihan milloin haluat. Huom! Naamari ei ole hengityssuojain, eikä kasvomaski.

Nyt huhuillaan yhdessä Huuhkajille ja Helmareille! Uudet Huuhkajat-naamarit nousivat futiskansan tietoisuuteen viimeistään 15.11.2019 ja nyt naamareita on saatavilla myös Maajoukkueen verkkokaupasta! Pilaile kavereiden kustannuksella Halloweenina tai pukeudu Huuhkajaksi ihan milloin haluat.

Huom! Naamari ei ole hengityssuojain, eikä kasvomaski.

Tuotteet toimitetaan Suomen Palloliiton toimistoon osoitteeseen Urheilukatu 5, 00250 Helsinki (Bolt Arena, eteläpääty). Toimisto on avoinna arkisin klo 8.30-16. Tuotteet ovat noudettavissa, kun tilaaja on saanut sähköpostitse viestin, että tilaus on käsitelty.

Naamari on pehmeää lateksia.

Huom! Naamari ei ole hengityssuojain, eikä kasvomaski.