Huuhkajat Street -huppari selkäprintillä

Kuumaa katumuotia Maajoukkueen verkkokaupassa! Huuhkajat Street -malliston tuotteilla kannat oman joukkueesi värejä ylpeästi, mutta kasuaalisti kaduilla, katsomoissa tai vaikka kesän EM-kisoissa! Huuhkajat Street -huppari on täällä!
Aito maajoukkuetuote

Kuumaa katumuotia Maajoukkueen verkkokaupassa! Huuhkajat Street -malliston tuotteilla kannat oman joukkueesi värejä ylpeästi, mutta kasuaalisti kaduilla, katsomoissa tai vaikka kesän EM-kisoissa! Huuhkajat  Street -huppari on täällä!

Laadukas hupullinen collegepaita, jossa harjattu, pehmeä sisäpuoli. Hupparin hupun materiaali on kaksinkertainen. Etupuolella on etutasku, lisäksi hupparissa 2x2 ribbineulos hihansuissa ja helmassa.

Suunnittelja: Olavi Viheriälä

HUOM! Tuote on valmistettu kestävää kehitystä ajatellen. Huuhkajat-malliston hupparit ja t-paidat on Joutsen-, GOTS- ja ÖKÖ-TEX merkitty ja mallistossa käytetty puuvilla on 100 % ekologista ja sillä on Reilun kaupan sertifikaatti.  Malliston ympäristömerkit kattavat yhdessä koko tuotantoketjun sekä tuotteet, ja osoittavat niiden täyttävän tietyt laatua, terveyttä ja ympäristö- ja työoloja koskevat vaatimukset.