Huuhkajia ja Helmareita -kirja

Huuhkajia ja Helmareita käsittelee suomalaisen jalkapallon lähihistorian avaintapahtumia, mutta muistaa myös ruohonjuuritason ilot ja surut. Samalla teos juhlistaa Suomen Palloliiton 111-vuotista toimintaa.
Aito maajoukkuetuote
Suomen maajoukkueen käyttämä tuote

Kirja nappasi nimensä aikuisten maajoukkueilta, mutta sarjakuvissa pelaa koko jalkapalloperhe: nuorisomaajoukkueet, Veikkausliiga, Suomen cup, alasarjat, junioriturnaukset, futsal, eurocupit ja ulkomailla menestyvät suomalaishuiput. Kentälle kirmaavat takavuosien legendat Jari Litmasesta Laura Österberg Kalmariin ja tämän päivän tähdet Tinja-Riikka Korpelasta Teemu Pukkiin.

Tarinat seurailevat mahdollisimman tarkkaan todellisia tapahtumia, mutta jokaisessa jaksossa vilahtaa myös hahmoja, jotka ovat tuttuja Kallion ja Otsamon FC Palloseura -sarjakuvasta. Nämä alasarjojen sankarit ja junnupelaajat tuovat kokonaisuuteen jatkuvuutta ja iloista jalkapallohulluutta.