Luiz Ruffato: Pilkun paikka (kirja)

Pilkun paikan novellit huokuvat brasilialaisilta pelikentiltä tuttua iloa.

Pilkun paikan novellit huokuvat brasilialaisilta pelikentiltä tuttua iloa - ja surua siitä, että elämä ei mennytkään niin kuin piti. Lukija pääsee eläytymään milloin ottelun tuomarin, milloin taas jalkapalloa rakastavan penkkiurheilijan sielunmaisemaan. Ja jopa Brasiliasta löytyy todellisia ja fiktiivisiä ihmisiä, jotka eivät tiedä elämässä turhempaa asiaa kuin jalkapallo!

”Kokoelman ehdottomia helmiä on kertomus lahjomattomasta erotuomarista, joka aikoo tasata puntit uransa loppumetreillä olevan vanhan tähtipelaajan kanssa.” - Urheilusanomat

Kirjan toimituksesta tilaajalle vastaa kirjan kustantaja, Aviador Kustannus. Toimituskulut Suomeen sisältyvät kirjan hintaan (1 kpl).

Mikäli tilaat myös muita tuotteita, lisätään tilaukseesi toimituskulut valitsemasi toimitustavan mukaan. Muut tuotteet toimitetaan sinulle Maajoukkueen verkkokaupan toimesta valitsemallasi toimitustavalla. Kirjan lähettää sinulle erikseen kirjan kustantaja antamaasi toimitusosoitteeseen.

Tuotteet toimitetaan postitse lähimpään Postin toimipaikkaan. Vastaanottaja noutaa paketin Postista saapumispäivänä klo 16:n jälkeen.

Tuotteet toimitetaan Suomen Palloliiton toimistoon osoitteeseen Urheilukatu 5, 00250 Helsinki (Sonera Stadium, eteläpääty). Toimisto on avoinna arkisin klo 8.30-16. Tuotteet ovat noudettavissa, kun tilaaja on saanut sähköpostitse viestin, että tilaus on käsitelty.

Tekijä: Luiz Ruffato
Novellikokoelma, 2014