Musta Huuhkajat-huppari valkoisella logolla

Huuhkajat-mallisto on täällä! Laadukas huppari, jossa Huuhkajien logo. Hupparissa käytetty puuvilla on 100 % ekologista.
Aito maajoukkuetuote
Suomen maajoukkueen käyttämä tuote

Huuhkajat-huppari on osa uutta Huuhkajat-mallistoa! Laadukas hupullinen collegepaita, jossa harjattu, pehmeä sisäpuoli. Hupparin hupun materiaali on kaksinkertainen. Etupuolella on etutasku, lisäksi hupparissa 2x2 ribbineulos hihansuissa ja helmassa.

HUOM! Tuote on valmistettu kestävää kehitystä ajatellen. Huuhkajat-malliston hupparit ja t-paidat on Joutsen-, GOTS- ja ÖKÖ-TEX merkitty ja mallistossa käytetty puuvilla on 100 % ekologista ja sillä on Reilun kaupan sertifikaatti. Ympäristömerkit kattavat yhdessä koko tuotantoketjun sekä tuotteet, ja osoittavat niiden täyttävän tietyt laatua, terveyttä ja ympäristö- ja työoloja koskevat vaatimukset.

Materiaali: 80 % ekologista Reilun kaupan puuvillaa, 20 % kierrätettyä polyesteria

Konepesu 40 astetta

Paino: 280 g / m2

Koot: S-XXXL. Unisex malli.