Oi Suomi on! Huppari

OI SUOMI ON! Huuhkajien EM-lopputurnauspaikan juhlatuote! Laadukas huppari, jossa käytetty puuvilla on 100 % ekologista.

Laadukas hupullinen collegepaita, jossa harjattu, pehmeä sisäpuoli. Hupparin hupun materiaali on kaksinkertainen. Etupuolella on etutasku, lisäksi hupparissa 2x2 ribbineulos hihansuissa ja helmassa.

HUOM! Tuote on valmistettu kestävää kehitystä ajatellen. Huppari Joutsen-, GOTS- ja ÖKÖ-TEX merkitty ja mallistossa käytetty puuvilla on 100 % ekologista ja sillä on Reilun kaupan sertifikaatti. Ympäristömerkit kattavat yhdessä koko tuotantoketjun sekä tuotteet, ja osoittavat niiden täyttävän tietyt laatua, terveyttä ja ympäristö- ja työoloja koskevat vaatimukset.

Materiaali: 80 % ekologista Reilun kaupan puuvillaa, 20 % kierrätettyä polyesteria

Konepesu 40 astetta

Paino: 280 g / m2

Koot: S-XXXL. Unisex malli.