Oi Suomi on! T-paita

OI SUOMI ON! T-paita Huuhkajien EM-lopputurnauspaikan kunniaksi! Paidan materiaali on 100 % ekologista puuvillaa, jolla on Reilun kaupan sertifikaatti.

T-paidassa on pyöreä kaula-aukko. Valmistettu hienolaatuisesta puuvillasta, kauluksessa siisti ribbineulos. Materiaali 100 % ekologista Reilun kaupan puuvillaa.

HUOM! Tuote on valmistettu kestävää kehitystä ajatellen. T-paita on Joutsen-, GOTS- ja ÖKÖ-TEX merkitty ja mallistossa käytetty puuvilla on 100 % ekologista ja sillä on Reilun kaupan sertifikaatti. Ympäristömerkit kattavat yhdessä koko tuotantoketjun sekä tuotteet, ja osoittavat niiden täyttävän tietyt laatua, terveyttä ja ympäristö- ja työoloja koskevat vaatimukset.

Materiaali: 100 % ekologista Reilun kaupan puuvillaa

Konepesu: 60 astetta

Paino: 160 g / m2

Koot: S - XXXL. Unisex malli.