Koottavat pikkumaalit 2 kpl

Helposti koottavat pikkumaalit kotipihaan, puistopeleihin tai esimerkiksi mökille! Paketti sisältää kaksi maalia, metalliset kiinnikkeet ja pakkauspussin.

Helposti koottavat pikkumaalit pihapeleihin! Mukana kaksi maalia, metalliset kiinnikkeet ja pakkauspussi. Maalin leveys 1,90m, korkein kohta 1,05m ja syvyys 1,0m. Pakkauspussissa ja molemmissa maaleissa lukee Suomen Palloliitto, koska maalit ovat Palloliiton jalkapallotapahtumissa käyttämiä koottavia maaleja.

HUOM! Tuote toimitetaan Matkahuollon kautta. Tuotteen toimitusmaksu Suomessa sisältyy tuotteen hintaan. Tilatessasi myös muita tuotteita, on niiden toimitus ilmainen.

Materiaali: nylon

Leveys 1,90m, korkein kohta 1,05m, syvyys 1,0m