Lacrosse Ball Single

REA Lacrosse pallo on tarkoitettu omatoimiseen kehonhuoltoon joko töihin tai vapaa-aikaan. Pallon halkaisija on 6,4cm ja se on valmistettu silikonista.
10,00 €9,00 €
Suomen maajoukkueen käyttämä tuote

REA BALL vähentää loukkaantumisia, parantaa nivelten liikkuvuutta ja lisää kehosi suorituskykyä. Myofascial hierontapallot täydentävät foamrollereita ja muita kehonhuoltoon tarkoitettuja työkaluja ja sitä voidaan käyttää joko ennen harjoittelua tai sen jälkeen. REA BALL auttaa tehokkaasti eroon mm. olkapään kivuista, niskakivuista, selän kiputiloista, sekä lonkan ja alaraajojen kivuista kärsiville. REA BALL on saatavana kahtena vaihtoehtona: SINGLE BALL ja DOUBLE BALL.

Paino: 0.187 kg

Mitat: 8.0 × 11.5 × 6.0 cm