Mini Loop Band set

Pakkauksessa on mukana 5 eri vahvuista vastusnauhaa sinisen eri sävyissä, sekä nauhoille säilytyspussi.
19,90 €17,91 €
Suomen maajoukkueen käyttämä tuote

Miniband vastusnauhat ovat ohuita 30cm pitkiä ja 5cm leveitä vastusnauhoja (looppi), joka venyvät 2,5 kertaa oman pituutensa verran.
Vastusnauhoja voit käyttää askellusharjoitteissa, jalkojen loitonnus- ja olkapään stabilointiharjoitteissa. Niiden avulla voit aktivoida alaraajojen ja lantioseudun lihaksia. Lisäksi vastusnauhaharjoittelu toimii ennaltaehkäisevänä harjoitteluna urheiluvammojen ehkäisyssä ja alaraajojen linjauksen parantamisessa. Ehdoton harjoitusväline toiminnalliseen harjoitteluun ja jokaisen urheilijan harjoituskassiin.

Tuotetta käytetään monipuolisesti fysiikkavalmennuksen tukena mm. nopeuden, potkuvoiman, luisteluvoiman sekä suunnanmuutoksen kehittämisessä.

5 eri vahvuista vastusnauhaa sinisen eri sävyissä

Paino: 0.1 kg