Tasapainotyyny

REA tasapainotyyny sopii erinomaisesti mm. jalkaterän, nilkan ja polven alueen kuntoutukseen, sekä tasapainoharjoitteluun. Pakkauksessa mukana pumppu ja tyynyssä on kaksi erilaista pintaa. Halkaisija 34cm ja maksimipaino 220kg.
20,00 €18,00 €
Suomen maajoukkueen käyttämä tuote

REA tasapainotyynyä voidaan käyttää monella eri tapaa. Kun sitä käytetään istuintyynynä, vahvistat samalla sekä keskivartalon että selän alueen lihaksia. Samalla parannat ryhtiäsi ja helpotat selän alueen tai hartiarenkaan kipuja. Kuntoutuksessa ja toiminnallisessa harjoittelussa tasapainotyynyä voidaan käyttää vahvistamaan vartalon eri lihasryhmiä. Tyynyllä voit harjoitella istuen, seisten, konttausasennossa tai makuuasennossa. Tyynyn koko on 34cm ja mukana tulee käsipumppu, jolla säädät itsellesi sopivan voimakkuuden. Käyttäjän maksimipaino 220kg.

Paino: 1.3 kg

Mitat: 36.0 × 33.0 × 5.5 cm