Vastuunkantaja – maalivahdin tie (DVD)

Antti Niemen kolmen DVD:n kokonaisuus.

Antti Niemen kolmen DVD:n kokonaisuus Vastuunkantaja – maalivahdin tie, jossa annetaan esimerkkejä ja vinkkejä maalivahtiharjoitteluun unohtamatta yhtäkään tärkeää osa-aluetta. Ravinto-oppi, henkinen valmennus, fysiikka, tekniikat... Kaikki nämä käydään läpi sekä asiantuntijahaastattelujen että esimerkkien muodossa.

Vastuunkantaja – maalivahdin tie DVD:llä ovat mukana maalivahdin pelaamisesta ja oikeiden asioiden tekemisestä mielipiteitään antamassa mm. Patrik Borg (ravinto), Jarmo Liukkonen (urheilupsykologia), David James, Sami Hyypiä, Erik Piispa (fyysinen harjoittelu), Stuart Baxter, Pasi Rautiainen, Jari-Pekka Keurulainen sekä moni muu.

Paketti sisältää kolme dvd:tä sekä kirjaset kaikista tärkeistä osa-alueista: maalivahtitekniikat, maalivahdin fyysinen harjoittelu sekä asiantuntijoiden haastattelut. Antti Niemi pistää maalivahtipelaamisen lisäksi myös oman uransa pakettiin!