Maajoukkueen langaton nappikuuloke

Kevyt ja langaton nappikuuloke, jossa Suomen maajoukkueen logo. Erinomainen äänenlaatu!
Aito maajoukkuetuote
Maajoukkueen logo

Höyhenen kevyt langaton nappikuuloke, jossa on Suomen maajoukkueen logo. Kuuloke eristää ympäristön ääniä hyvin ja on varustettu syvällä bassolla ja kirkkaalla diskantilla. Tuotepaketti sisältää säilytyspussin, latausboksin, kuulokkeet ja latausjohdon. Avaamalla laturin kannen, kuulokkeet yhdistyvät laitteeseesi automaattisesti. Lopettaessasi kuuntelun, laitat vain kuulokkeet takaisin latauskoteloon ja suljet kannen. Kuulokkeet menevät pois päältä ja lautuvat nopeasti. Voit kuunnella musiikkia tauotta jopa 3 tuntia, latauskotelon avulla lataat ne neljästi täyteen. Latauskotelua voit ladata latausjohdon kautta.

Kuulokkeissa on myös mikrofoni.

Kuuloke on JoyActorin TinyMate -malli.

Bluetooth 5.0. Yhtäjaksoista soittoa: 3h. Yhtäjaksoista puhetta: 4h. Latausalustasta latauskertojen määrä: 4 kertaa. Latausalustan kapasiteetti: 500 mAh.

Latausaika: 45 minuuttia. Valmiusaika: 120 tuntia. Yhden kuulokkeen paino: 4 g. Kuulokkeiden ja latausalustan paino: 141 g