Retkituoli/kylmälaukku futisäiti painatuksella

Retkituoli, joka toimii myös kylmälaukkuna. Mahtava lahjaidea futisäidille!

Retkituoli, joka toimii myös kylmälaukkuna. Kansi on pehmustettu ja sen päällä on miellyttävä istua. Kansi avautuu ja tuolin sisällä on kylmälaukku. Tuolin saa taitettua kokoon nostamalla pohjan, jolloin se on helppo kuljettaa mukana. Tuolissa on kantohihna. Kannessa painatus: "Tässä istuu mahtava futisäiti".

Futisvanhemmat ovat nimenneet retkituolin yhdeksi hyödyllisimmistä tavaroista kentän laidalla. Yhdistimme tuoliin kylmälaukun, jonka sisään mahtuu eväät ja juomaa junnuille ja kannustusjoukoille. Mahtava lahjaidea futisäidille!

Tuoli kestää vähintään 90 kg painoisen henkilön istumisen. (Huom! Tuolin pohjalevyn tulee olla paikoillaan.)
Korkeus 35 cm. Halkaisija 30 cm.

Tuote saatavilla myös futisisä -painatuksella.

Materiaali: 600D-polyesteriä PE-pinnoitteella.
Halkaisija 30 cm.