FC PALLOSEURA – HUUHKAJA LENTÄÄ AURINKOON (sarjakuvakirja)

Jalkapalloväen suosikkisarjakuva futaa taas!

Käsikirjoittaja Pauli Kallio tuntee aihepiirin kuin omat nappulakenkänsä. Piirtäjä Pentti Otsamo viimeistelee vaikutelman. Kulmala, Taipale, Tolppanen ja kumppanit elävät täysillä mukana Huuhkajien arvokisaunelmat sekä Helmarien voitot ja tappiot.

FC Palloseura taistelee sarjapaikkansa puolesta viitosdivarissa. Samaan aikaan Brasilia ja Chile ratkaisevat, kumpi etenee kahdeksan parhaan joukkoon jalkapallon MM-turnauksessa. Tapahtumien puitteissa ja suoritusten sulavuudessa voi nähdä eroja, mutta pelin kieli on kaikille yhteinen. Tarinoiden kaaret ovat yhtä mahtavia arvoturnausten stadioneilla, naisten maaotteluissa, harrastesarjojen sorakentillä ja pikkujunnujen kansoittamilla tekonurmilla.

Viidennen FC Palloseura -kokoelman sarjakuvat julkaistiin alun perin Ilta-Sanomissa ja Palloliiton lehdissä vuosina 2012-2015. Esipuheen kirjoitti jalkapallotohtori ja futisfilosofi Sami Kolamo.

Kirjan toimituksesta tilaajalle vastaa kirjan kustantaja. Toimituskulut Suomeen sisältyvät kirjan hintaan (1 kpl).

Mikäli tilaat myös muita tuotteita, lisätään tilaukseesi toimituskulut valitsemasi toimitustavan mukaan. Muut tuotteet toimitetaan sinulle Maajoukkueen verkkokaupan toimesta valitsemallasi toimitustavalla. Kirjan lähettää sinulle erikseen kirjan kustantaja antamaasi toimitusosoitteeseen.

Tuotteet toimitetaan postitse lähimpään Postin toimipaikkaan. Vastaanottaja noutaa paketin Postista saapumispäivänä klo 16:n jälkeen.

Tuotteet toimitetaan Suomen Palloliiton toimistoon osoitteeseen Urheilukatu 5, 00250 Helsinki (Sonera Stadium, eteläpääty). Toimisto on avoinna arkisin klo 8.30-16. Tuotteet ovat noudettavissa, kun tilaaja on saanut sähköpostitse viestin, että tilaus on käsitelty.