Lasten OI Suomi on! Huppari

OI SUOMI ON! Huuhkajien EM-lopputurnauspaikan juhlatuote! Laadukas huppari lapsille, jossa käytetty puuvilla on 100 % ekologista.
39,90 €31,92 €
Aito maajoukkuetuote
Suomen maajoukkueen käyttämä tuote

Laadukas hupullinen collegepaita, jossa harjattu, pehmeä sisäpuoli. Hupparin hupun materiaali on kaksinkertainen. Etupuolella on etutasku, lisäksi hupparissa 2x2 ribbineulos hihansuissa ja helmassa.

HUOM! Tuote on valmistettu kestävää kehitystä ajatellen. Huppari Joutsen-, GOTS- ja ÖKÖ-TEX merkitty ja mallistossa käytetty puuvilla on 100 % ekologista ja sillä on Reilun kaupan sertifikaatti. Ympäristömerkit kattavat yhdessä koko tuotantoketjun sekä tuotteet, ja osoittavat niiden täyttävän tietyt laatua, terveyttä ja ympäristö- ja työoloja koskevat vaatimukset.

Tuotteet toimitetaan Suomen Palloliiton toimistoon osoitteeseen Urheilukatu 5, 00250 Helsinki (Bolt Arena, eteläpääty). Toimisto on avoinna arkisin klo 8.30-16. Tuotteet ovat noudettavissa, kun tilaaja on saanut sähköpostitse viestin, että tilaus on käsitelty.

Materiaali: 80 % ekologista Reilun kaupan puuvillaa, 20 % kierrätettyä polyesteria

Konepesu 40 astetta

Paino: 280 g / m2

Koot: 90-160cm. Unisex malli.