Nike Merlin jalkapallo

Huippuluokan Nike Merlin -jalkapallo! Virallinen ottelupallo esimerkiksi Valioliigassa ja Espanjan pääsarjassa.
Aito huippulaadukas Nike-tuote

Huippuluokan jalkapallo, jolla pelataan mm. Englannin ja Espanjan pääsarjoissa. Normaalin 12 paneelin muotoilun sijaan pallossa on 4 paneelia, joka parantaa kosketusta palloon. Nike Aerowtrac urat tekevät pallon lentoradasta johdonmukaisen ja vakaan. Nike Merlin pallo sopii hyvin niin kuivalle kuin märälle kentälle. Värikäs graafinen design auttaa havaitsemaan paremmin pallon.

Käsitelty synteettinen nahka takaa optimaalisen kosketuksen. Pallon pinta on tiivistetty, jolloin laukaistessa se varastoi runsaasti energiaa ja vapauttaa sen potkun jälkeen. Pallon materiaali on tuettu polyesterillä, mikä varmistaa rakenteen keston ja vakauden.