Nike Strike Team 290G

Nike Team Strike 290G on normaalia 5 koon palloa kevyempi versio. Sopii erinomaisesti normaalisti koon 3 tai 4 pallolla pelaavien junioreiden potkutekniikan harjoitteluun.
Aito huippulaadukas Nike-tuote

Nike Team Strike 290G on normaalia 5 koon palloa kevyempi versio. Sopii erinomaisesti normaalisti koon 3 tai 4 pallolla pelaavien junioreiden potkutekniikan harjoitteluun. Kevyempi pallo on helpompi saada nousemaan, sen kanssa on hyvä harjoitella esimerkiksi sitä, miten jalka saadaan oikeaoppisesti pallon alle. Pallo tuo erinomaisesti mielekkyyttä ja vaihtelevuutta normaalisti koon 3 tai 4 palloilla pelaaville junioreille. Pallon värit on suunniteltu selväpiirteisesti, jolloin se erottuu kentällä selkeästi.

Materiaali: 60 % kumi, 15 % polyuretaani, 13 % polyesteri, 12 % EVA