Urheilukassi Nike

Niken musta Club Team Swoosh urheilukassi maajoukkueen logolla.
Aito maajoukkuetuote
Aito huippulaadukas Nike-tuote
Maajoukkueen logo
Suomen maajoukkueen käyttämä tuote

Suomen A-maajoukkueiden käyttämä Niken musta Club Team Swoosh urheilukassi. Urheilukassiin painettu maajoukkueen Suomi-logo.

Urheilukassissa on kaksi ulkoista vetoketjullista taskua ja omat osionsa kenkien ja arvotavaroiden säilytykseen. Tämän Niken laadukkaan urheilukassin materiaali on kestävää ja vettähylkivää, ja sen climacool®-systeemi auttaa pitämään varusteesi kuivina. Urheilukassissa on kaksi kantokahvaa ja säädettävä kantohihna pehmusteella.

Koko: 53 x 37 x 27 cm (pituus x korkeus x leveys)
Materiaali: 100 % polyesteri