Tuotteiden vaihto ja palautus

Maajoukkueen verkkokaupassa on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteiden vaihtaminen ja palauttaminen on maksutonta.

Palautusaika 14 vrk:n alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksen.

Joululahjojen vaihto- ja palautusaika on 10.1.2019 asti.

Huom! Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Pelipaidat painatuksilla eivät siis kuulu palautusoikeuden piiriin.

Hyvitys maksetaan, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen. Kun palautus on hyväksytty, saat Paytraililta sähköpostitse ohjeet maksun hyvitystä varten.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Alkuperäisen tilauksen postimaksua ei hyvitetä.

Ohjeet tuotteen vaihtamiseen ja palauttamiseen

Suomen jalkapallomaajoukkueiden viralliset tuotteet myy Fanimo Oy. Fanimo Oy:llä on Postin kanssa voimassaoleva asiakaspalautussopimus. Emme ota palautuksia vastaan postiennakolla. Palautus on asiakkaalle ilmainen.

Lähetä paketti veloituksetta osoitteeseen:
Fanimo Oy
ASIAKASPALAUTUS
00251 Helsinki

Liitä palautuksen mukaan tilauksesi mukana tullut tuotteiden vaihto- ja palautuslomake. Merkitse lomakkeeseen mitkä tuotteet haluat vaihtaa / palauttaa. Tuotteiden vaihdossa merkitse myös minkä tuotteen ja koon haluat tilalle. Liitä lomake täytettynä pakettisi mukaan.

Mikäli olet hävittänyt lomakkeen, voit kirjoittaa myös toiselle paperille omat tietosi sekä mitkä tuotteet haluat vaihtaa (ja mihin tuotteeseen) tai palauttaa. Liitä tämä paperi pakettisi mukaan. Voit myös lähettää nämä tiedot meille sähköpostitse osoitteeseen kauppa@palloliitto.fi.

Tuotteen voi palauttaa alkuperäisessä toimituspaketissa hyvin pakattuna. Tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikunnossa, sekä mahdolliset merkit ja laput kiinnitettyinä alkuperäispakkauksessaan (DVD täysin avaamaton). Pelipaidat painatuksilla eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Kun olet vastaanottanut toimituksen, tulee sinun viipymättä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Varmista myös, että toimitus sisältää kaikki tilaamasi tuotteet.

Toimitusta koskeva tarkastus on hyvä tehdä Postin edustajan läsnä ollessa. Mikäli toimitettu tuote on vaurioitunut kuljetuksen yhteydessä, tulee sinun välittömättömästi tehdä reklamaatio Postiin. Olethan tämän lisäksi yhteydessä meihin alla mainitulla tavalla.

Jos havaitset toimituksen tai tuotteen olevan muutoin virheellinen, tulee sinun viivytyksettä virheen havaittuasi ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa ilmoittaa virheestä Fanimon asiakaspalveluun puhelimitse (+358 (0)9 742 151) sähköpostilla (kauppa@palloliitto.fi) tai kirjeellä (Fanimo Oy, PL 191, 00251 Helsinki).

Mikäli toimituksessa tai tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Fanimolla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.